Packat.

Häjhäj.
Idag har jag packat och ritat. Katniss Everdeen från The Hunger Games, faktist(':
Ska ju åka till Öland på lördag och kommer inte hem förens nästa lördag, om en vecka dårå(:
Det ska bli jätte roligt :'D Kommer som sagt bara mobil blogga om jag hinner på kvällarna troligtvis då(:

Medveten om att höger öga är för stort, menmen. :'s Mitt första porträtt jag ritar så.
Canon EOS 550D. 18-55mm objektiv(Standard)

Bara för att jag älskar varg bilderna jag tog.. <3
Canon EOS 550D. 75-300mm objektiv(Teleobjektiv)


Kommentarer
Fanny

Skit fin asså!

2012-07-14 @ 11:51:28
URL: http://hugolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

photographypiics.blogg.se

[email protected] - mail. Engla99 @ Instagram. Följ mig gärna !

RSS 2.0