Rubrik

floff. Hellå(':
Nu sitter jag här med Hanna och lyssnar på musik, och fotar lite.
Kanske ska kolla film sen :'D LORAX 8'D ååh, älskar <3 flömflöm. No, det kallas natthumor.
Vet inte vad jag ska säga igentligen, har ju gjort massor o.o menmen. Jo, idag har jag Hanna och hennes föräldrar tagit deras nya segelbåt. Det var jätte roligt(:
Sen nu i vackan har jag varit på västkusen. Därför jag typ inte bloggat. Fy på mig ):
Men nu är jag hääär :'D Nu ska jag vara social med Hanna. Hon måste ha hjälp med sin blogg^^ taha.
( btw, Elin din tönt. Msn ! D: )
 


Kommentarer
Hannah ♥

Sv: Asfint namn! :D Haha, själv har jag 2 katter ^^

2012-07-29 @ 14:05:15
URL: http://danshannah.blogg.se
Therese

Sv: Okaaj gött!
Kram!

2012-07-31 @ 11:48:29
URL: http://www.lskardejj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

photographypiics.blogg.se

[email protected] - mail. Engla99 @ Instagram. Följ mig gärna !

RSS 2.0