Bakat

Heej :'D
Nu har jag bakat klart mina tåror tills imorgon !! :D
1 med jordgubbs sylt, typ. Och 1 med hallon(:
Jag sticker snart till en kompis som fyllde år den 13/6 och ska ha kalas idag. Det ska bli kul(':
Hinner troligen inte blogga mer idag, kanske en liten mobil bloggning hos min kompis eller sen när jag kommer hem. Eftersom det slutar rätt så sent.
Om jag inte hör av mig idag så ses vi imorgon.. PÅ MIN FÖDESEDAG ! :''D
När fyller ni år ?(:


Vit med gröna hjärtan - Hallon. Grön med vita hjärtan - Jordgubb

Kraam



Kommentarer
Elin

jag fyllde år den 13 april.

2012-06-15 @ 18:57:24
URL: http://ellaans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

photographypiics.blogg.se

[email protected] - mail. Engla99 @ Instagram. Följ mig gärna !

RSS 2.0