Första inlägget

Hejsan(:
Min förra blogg, http://photographypics.blogg.se/. Började säppa, kom inte in på bloggen.
Så nu har jag skapat den här ist(;

Första inlägget hade jag tänkt att presentera mig lite kanske, så ni vet vem jag är.
Jag heter då Engla och blir 13 år gammal den 16/6.
Mina intessen är att fotografera och träna min hund Ozzy, som ni säkert kommer få massor av bilder på senare(':
Jag är en väldigt sprallig tjej, lite konstig också.
Men nu kommer jag faktist inte på så mycket mer att skriva om mig själv.. ?
Ni kommer nog lära känna mig bättre sen(:
Bjuder på en bild på mig också, så ni vet hur jag ser ut(;



Kommentarer
Lisa

Hej, bra blogg det värkar va!
Haha, hoppas bara att din dator inte laggar nå mer.. :'D

Kommenterar så fort som möjligt, ska också försöka sprida bloggen. ;-)


2012-06-12 @ 15:27:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

photographypiics.blogg.se

[email protected] - mail. Engla99 @ Instagram. Följ mig gärna !

RSS 2.0